Zedaa ben Edremit’te yaşıyorum normalde özelde onur Karabulut takipliyim ama onunla da son gittiğimde konuştuk olumsuz bir durum son güne dek olmazsa normal doğum için Atatürk şehir hastanesinin daha mantıklı olduğunu söyledi sonuçta sezeryan da hekimin normal doğumda ebenin daha çok işi önemli oluyor Oradaki ebeler de yeterince tecrübeli ve hastane pek çok uzmanlığı barındırıyor hala öyle mi bilmiyorum ama Edremit devlet hastanesinde kalp krizi geçirseniz sizi direk özel körfez hastanesine sevk ediyorlardı yakın geçmişte farklı bir komplikasyon , yoğun kanama vs gibi durumlarda kendimi daha güvende hissedeceğim bir yer