Nurella96 Merhabalar 31+4 doğum oldu bebeğim 22gundur yoğun bakımda ve hipoglisemi yaşıyor bu durumu yaşayan var mı dualarınıza ihtiyacim var 😥
Nurella96 Amin hepinizden Allah razı olsun rabbim bütün şifa bekleyenlere şifa versin çok zor o yoğun bakım kapısında beklemek