babyandmomyy Fatmaalbay benim de oluyor 30 haftalığım sanki bebeğin hareketi canımı acıtıyo gibi oluyor
Ayfer- Fatmaalbay göğüs kafesine baskı yapıyor bazen ayakları ya da poposu felan öyle bişeyi mi hissediyorsunuz acaba?
symag Fatmaalbay 31+1 gece karın ağrısı vardı. Sancı desem değil. Bir tedirgin oldum bende sonra geçti ama
Arzu501 symag geçiyorsa normal. Pozisyon değiştirmeye çalış. Ama geçmiyorsa doktora görünmek gerekir.