hatiisss Merhaba kızlar 89 kg ile hamile kaldım şu an 20+3 haftalığım 7 kg aldım daha 4 ayım var normal doğum istiyorum yapabilir miyim veya gebelikte bu haftadan sonra kilo vermem mümkün mü yediklerime dikkat edip spor yaparak yürüyüş vs. Sonradan pişmanım kilo aldığıma nede olsa ilk çocuk diye yediğime ama geçmi kaldım :((((
Buse4175 hatiisss 107 ile kaldım şuan 110 um 26 haftalığım 3 kilo aldım doktor bana ilk baştan beri normal diyor canım Allah nasip ederse inşallah
Akgnedda hatiisss ben dogum yapali iki gun oldu bebegim 4 kiloydu bende 101 kilo ile dogum yaptim gayette yapiliyor hic kimseyi duyma bosver
Kediannesi1 hatiisss kendiniz yediklerinize dikkat etmek spor yapmak gibi şeyler yapmayın ama bir diyetisyen eşliğinde yapabilirsiniz benim kuzenim hamileyken 25 kilo vermişti şeker sebebiyle ama mutlaka doktor eşliğinde olmalı
Hamileanne hatiisss normal doğum daha iyi olur sizin için aksine sazaryen zor olur göbek yağlı olduğu için sezaryen yerini kapatır öyle oluncada iltihap pişik olur iyilşmesi zor sancılı geçer
hatiisss Kediannesi1 içim ferahladı bi an mesajları okuyunca inşallah bende normal doğum çok istiyorum kilom engel olmaz inşallah
Nurmert Bende kilo normal doğuma engel mç diye sormuştum hayır değil tam tersi daha iyi bile olur, sezeryan çok daha zor iyileşebilir normal doğumla daha bile kolay atlatılabilir süreç diye açıklama yapmıştı doktorum
Duyguss24 hatiisss canım ben ilk gebeligimde 90 kilo ile hamile kaldım 103 ile doğuma gittim normal doğum yaptım çok şükür engel olmadı bebegim 8 aylık olunca diyetisyen eşliğinde diyet yaptım 62 ye kadar düştüm çok halsiz kötü oldum o kilo benim kilom değildi mesela hep 70 75 arası bana ideal biliyorum rahatsizlanincada diyeti korumayı bıraktım 70 75 arasiydim 1 senedir nerdeyse şimdi ikinci gebeligim 74 ile hamile kaldım bu kez hepsi kilo gibi olsun bu lar çözümü olan şeyler sen bebisine odaklan sağ salim sağlıkla kucağına al inşallah sonra istersen verirsin zaten mesela emzirme döneminde soyle düşündüm ben 2 sene bebeğimi emzirenilirim 2 sene sonra istesemde emziremem ama kiloyu 2 sene sonrada veririm dedim 8 aylıkken Bi diyetisyene danistim artık kendim istiyodum vermeyi oda 4 aydan sonra sorun yok dedi öyle baslamistim kilo alınır verilir Rabbım sağlık versin yeterki kuzum hiç takipda hamileligi kendine zehir etme çok rahatsizsan paketli gıda ekmek vs aza düşür sağlıklı beslenerek ilerle 😊
Anonim3447 hatiisss 38+4 haftalık hamileyim 98 ile kaldim şuan 107 oldum çatı muayenesi yaptı uygun dedi normal doğuma ama bakalım ne olacak hayırlısı olsun hakkımızda