Kızlar 37+1 haftalıkn doğum yaptm . Bebeğimin solunumu yüksek ve Cigerinde enfeksiyon çıktı entübe edildi cihazda şuan. Bunları yaşayan oldu mu ? Bebeğimi bir kere gördüm sadece canım acıyor aklım orda evde sürekli ağlıyorum. Allah rızası için dua edin 🤲🤲 Oğlumun Adı Eymen 🤲