hanımlar 35+0 haftalığız şuan dün nstde sancı var dedi doktor ben de ilk girdiğimde bebek hareket etmiyordu kahve içtim ikinci nstde sancı gördü zaten kendim de hissettim regl ağrısı gibi kasıklarımda ve belimde hafta olarak üç hafta önde gidiyoruz doğum yakın mıdır acaba eve gelir gelmez valizi hazırladım korkudan
@