1tazeannecik Kızlar çok kötüyüm 36+2 mide bulantima uyandim var mi 3.trimesterda yaşayan çok fena midem bulanıyor kusuyorum
Aslim12 Beeen.. malesef bende de durum öyle kusmadım ama normal olduğu söyleniyor mide bulantısı halsizlik ayakta kalınca tansiyonum düşmüş gibi ter boşalması baş ağrısı mide yanması da eşlik ediyo şuan 38 olduk çok zor
Aslim12 1tazeannecik of hiç sorma 2 gündür çatı ağrısı mı diyim kaşık ağrısı mı diyim bilemedim ama hareket dahi edemiyorum ve adım atarken ayaklarım çok ağrıyo
1tazeannecik Eyyldz geçmiş olsun 💐 ben de her farklı belirtide doguruyorum ya da bebeğe bir şey mi oldu endisesindeyim:(