Doktora girtiğimde tansiyonum hep 10-6 çıkıyor , dün akşam biraz yorulmuştum tansiyonumu çlçeyim dedim 8-4 çıktı , halsizlik dılında bişeyim yoktu o da gün içinde gezdim havalar çok socak dedim ama bu kadar düşük tansiyon zararlı mıdır doktora sormam gerekir mi acaba