gayenurdemir Kızlar 33+6 dayım bebek bezi stokladınız mı doğmadan ben 1 paket almıştım ama cildi kabul etmez diye daha fazla almak istemedim siz ne yaptınız bir öneriniz var mı 🤭
Dynbfofrt gayenurdemir valla ucuzken alın kabul ediyor niye etmesin zaten saatlerce kalmıyor 2aaatte bir değişiyor zaten
Agg0207 gayenurdemir bez markasını değiştirmediğin sürece kabul ediyor bence cildi ya baby turco natural aldım ben 23 haftalıkken 3 paket dogurana kadar her numaradan azar azar alicam indirim gördükçe
Daisy0000 gayenurdemir İyiki stoklamamışım Sleepy bio natural almıştım hiç beğenmedim,hem pişik yapıyor,hem cırtları iyi tutmuyor, hemen molfixe geçtim çok memnunum,molfixi stokluyorum