Kaşıntı şikayeti ile dün acile gittim kan tahlili verdim tanıdık bir kadim dogum doktoru ast alt değerlerine bakilmasi gerekiyor dedi baktırdım onlara değerler normal çıktı ama forumda bir kullanıcı safra asidi testi varmış onu mutlaka yaptırmak gerekiyormuş diye yazdı ve çok huzursuz oldum doktor ast alt değerleri normal çıktığı için farklı bir test söylemedi. Ya zaten sonuns geldim 37+5 im şuan çok stres oluyorum bu konuyla ilgili bilgisi olsn biri yazabilir mi ? Alt ast değerleri normal çıktığı halde safra testi de yaptırmak gerekiyor mu ? Bide benim dayanılmaz bir kaşıntım yok geceleri uykumdan falan uyandirmiyor sadece rahatsızlık veriyor bana. Vallahi düşün düşün kafayı yedim. Gidip sezaryen olup şu stresimden kurtulmak istiyorum ya