GmzAydn @Elis-im benimde öyleydi. Azıcık ayakta fazla kalsam ya da fazla yürüsem hemen ağrırdı. Doktorum normal olduğunu söylemişti. Az kalmış umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız ☺️