Elis-im Kızlar karnımı ovuşduruyorum ara ara eşime göre bastırıyorum bence bastırmıyırum😅bi sıkıntı olurmu duyan bilen😕
Rabia_91 Elis-im hiç bi sıkıntı olmaz onlar amniyon sıvısı içinde gayet rahat, gayet korunaklı. Sıvının amacı o zaten. Ayrıca dokunmak bebeklere çok ii gelir.
ozley Elis-im ay babalar çok pimpirikli hiçbişey olmaz 😂 bende yan yatıyorum biraz göbeğimin üstüne gibi oluyo. Eşim uykusunda bana çocuğun üstüne yatma diyip geri uyuyo 🤣
Birannis ozley ay aynı benimki zaten zar zor dalıyorum uykuya 10 kere durter gece soluna yat düzgün yat 😄
ilgihazaal ozley en sinir olduğum durumdu hamilelikte karnını sıkıştırma bebeğimi sıkıştırma benim çocuğa garezim var sanki niye sıkıştırayım kaç aydır bununla mücadele ediyorum 😂
ikizprensesannesi @ozley 😂😂😂😂 Bende hareketlerini hissetmek için karnıma dokunuyorum hafif itiyorum diye eşim kızıyo yoruyormuşum çocukları bırak uyusunlar neden hareket etsinler diyo 😂😂😂
ozley ikizprensesannesi aynısı eşim ben hareketlensin diye dürttükçe rahatını bozuyosun çocuğun diyo 😂 ay hepsi ayrı komik ya
Aysecan0335 Bende bazen parmağımla dürtüyodum hareket etsin diye eşim hemen rahatsız etmeeeğ diye söyleniyodu 😅