Kızlar tansiyon çıktı 34 haftada rutin kontrolde 15 9 çıktı sonra 3 günlük takip yaptım normal çıktı dün akşam evde tansiyon ölçüm yaptım 14 10 çıkınca acilden giriş yaptım ve yatırdılar protein kaçağı olup olmadığı bulmak için 24 saat idrar topluyacağım. Şuana kadar tansiyonum düşük ilaç VS kullanmadım. Benim gibi olan var mı