SimgeAkyildiz1805 Merhaba ben 9+5 boş gebelikten 4 gün önce kürtaj oldum.Kanamam yok ama büyük tuvaletimi yaparken inanılmaz sancım oluyor çok zor yapıyorum ve arada şiddetli ağrılarım oluyor.Bunun nedeni nedir basina gelmiş olan varmı yardımcı olabilir misiniz?
Zehross03 SimgeAkyildiz1805 kabızlık varmı canım sonuçta işlem gördü ıkınınca ağrıması normal ayaklarını çok sıcak tut
1palyaco SimgeAkyildiz1805 merhaba maalesef ki aynı durumu bende yaşadım 10gün önce kürtaj oldum ilk iki gün yoktu birşey ama sonrasında dediğiniz gibi kabız olmamama rağmen çok değişik sancı giriyordu . 4 5gibi gün çektim resmen şuan iyiyim hafifte olsa kaldı ama daha iyiyim geçiyor yani zamanla . Belki ilaçların etkisi falandır diye düşünmüştüm ben .
SimgeAkyildiz1805 Zehross03 kabızlık yok ama sıvı da olsa katı da olsa ağrıyor ben anlamadım korkuyorum artık canım yanıyor sancidan