Kızlar 27+4 üm geçen hafta ishal kusmaya yakalandım 3 gün serum antibiyotik tam geçti dedim bu gece yine başladı uyku yok kus mıç aşırı karın ağrısı yapıyor karnım sertleşti bebekte toplanıyo sanırım doğum sancısını tetikler mi napacağımı şaşırdım kadın doğum acilemi gitsem normal acilemi kovalıyolar ordan oraya bu acil sebebi değil diye kadın doğumda :((