Gm1709 Sizce bu kasılma sıklığı normal mi ? Bugün sabahtan başladı ağrılarım ara sıraydı ama şuan sıklaştı. Suyum ve ya nişanım gelmedi ne yapmalıyım beklemeli miyim? 37+6 oldum
Ysmnkrkrs Gm1709 maşallah ya ne güzel ben de 37+5 teyim bu hafta içi dogurmayi çok istiyorum umarım kendi sancılarım gelir de öyle dogururum. Suni sancidan çok korkuyorum
Gm1709 _Dilan ağrım ve sancılarım daha da arttı hafif pembe leke geldi hastaneye gideceğim hazırlanıyorum
Gm1709 Masalada benim de öyle başladı şuan daha da sıklaştı sanırım doğum belirtisi 😣 hastaneye gideceğim hazırlanıyorum. Allah hepimizi kurtarsın 😣
Hhbnhbnjvv Bizde o haftaları gorelim insallah😔🤲🏻🤲🏻🤲🏻 karnım arada toplanıyor sertlesiyor qaz varmıs gibi. Erken dogum olmasın yeterki🤲🏻 🥺