Merhaba arkadaşlar.bugün 39+4 te normal doğumum gerçekleşti çok şükür. Bekleyen herkesi Allah kurtarsın🙏🏻
Bugün sabah saat 9 gbi içimde bir şey koptu.çok az bir süre sonra iç çamaşırımda akıntı oldu ve kanlı sümüksü bir şey geldi.daha sonra hemen depend giydim.ve suyum gelmeye devam etti.saat 1 civarı sancı girmeye başladı 20 dk da bir.eşim hemen hastaneye getirdi.ve ilk kontrolde 4-5 cm açılmam olmuş.ben buna dayanırım ya dedim 😄ama tabi işler o kadarsa Kolat yürümedi. nst de sancılarımın düzensizliği sebebiyle 15 dk kadar dakikada 8 damla suni sancı verildi.işte bu çok zordu.umarım sizin ihtiyacınız olmaz.suni sancıdan sonra açılmam 6 cm olunca suni sancıyı çıkardılar.sonrasında kendi sancılarım sık bir şekilde düzene girdi ve yaklaşık bir saat snra açıklığım 8cm idi.ebeler hemen doktoruma bilgi verdiler.doktorum gelene kadarsa tam açılmam olmuştu.sonrasında doğum haneye aldılar.bebeğin başı kanaldaydı.çatı yağımın uygun olmasına rağmen yumuşak dokum çok etli olduğundan dolayı ufak bir epizyotomi yapıldı.doktorumun karnıma bastı uygulaması be benim zor okunmalarım neticesinde 3 te geldiğim hastanede 20.08 de doğum gerçekleşmiş oldu.süreç gerçekten çok zor.ama inanın doğum anı önceki sürecin yanında inanılmaz kolay.bütün iş sancıları güzel karşılayabilmek.sıcak suda veya pilates topunda.sonuca odaklanın gerçekten çok güzel.Allah bu yolda olan herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻