Ddncr benim iki parça şeklinde düşmüştü.ilki senin gibi lavaboda ikincisi yarım saat sonra çamaşırımda ıslaklık hissedşnce farketmiştim. Genelde öyle 2 seferde oluyormuş sanırım, biraz kanlıydı benimki. Doktorumu aramıştım gel bir bakalım demişti son haftalar olduğu için ama nişan gelince hemen doğurulmuyor zaten