Buseipek35 Şuan 36+3 bebek aşagıdaydı doğum pozisyonunda 20 dk dır belimde ve kasıgımda agrı var regli gibi ve klimanın karşısında terliyorum resmen sizce hastaneye gidilmeli mi
Bhryeatss Buseipek35 su nişan gelmesi vs oldumu veya dakika tutuyor musun ne kadar sürüyor bu sancılar geçiyor mu ara sıra mı geliyor
Anneoluyorumbb Doğum sancısında belden kasıktan bazen bacağa vurur ama sürekli lavaboya çıkıyomusun sıkıştırıyor mu? Buda bir doğum belirtisi
EmSel_34 Bende 38 haftalık hamileyim ve karnimdan kasığıma vuran şiddetli bir ağrı var sık idrara çıkıyorum ve sancılarım git gide artıyor bu arada bende çok terliyorum
EmSel_34 Anneoluyorumbb Evet canım ağrıdan duramıyorum doktorum bana erken doğum riskin var dedi cuma günkü konturolumde
Anneoluyorumbb Sancıları takip edin şimdilik bakalım kaç dakikada bir giriyor düzenlimi buradan belli olur
EmSel_34 Ayezhanim yok canım gitmedim bekledim sancılarım düzene girmiyor ama çok kötü olursam gidecem