Bilmem kaç milyonda bir ihtimal ile (gebelik alerjisi- bildiğiniz güneş alerjisi gibi zigota fetüse alerjim vardı) ki araştırma hastaneleri ve çok ciddi isim yapmış doktorların ortak kararı olarak hamile kaldığımda oluşacak alerjinin beni en iyi ihtimal yoğun bakıma alacağı ve bu yüzden aşılama tüp bebek gibi olayları yapamayacakları ortak kararına karşılık, kendiliğinden 1 sene sonra hamile kalmış birisi olarak söylüyorum, nasipte anne baba olmak var ise zamanı geldiğinde oluyor… o yüzden bir şeyleri kasmamak lazım. Ama bir doktor şunu söylemişti, her gebelik farklı bir DNA ya sahip ilkte oldu diye hiç olmayacak diye bir şey yok, bırak buna vücudun karar versin sana zarar verecekse zaten onu atacak vücudun, akışına bırak gebelik şüphen olduğunda kontrollü ilerleme yap demişti…Öyle de oldu.