Hzlhazal Haftamda yaptırdığım kan testimde hcg testi değeri 700 çıktı diğer arkadaşlarımın hep daha düşükmüş normal mi ? Acaba ikiz mi ?
YigitPoyrazMomm Hzlhazal ikiz hcg ile anlaşılmıyor canım bende ilk ogrendimde 5643 çıkmıştı betam ikiz sanmıştık meğer tek keseymiş ve senin değerinde gayet güzel🌸
e_blue_sky_a Hzlhazal yooo genelde bu civarlarda olur 700ün üstüne Bi 4gun sonra vajinal ultrason ile kese gözükür