Sema68 İki başarısız deneme tüp bebek miydi canım? Neden olamayacakmışsın amh değerin, yumurta kalitesi ne durumda tüpe bağlı değil bu işler sen sıkma canını. Muhtemelen üzüldüğün stres yaptığın için tutmamıştır zaten. Ben eşimde hiçbir sebep yok sebepsiz infertilite, onda bile 2 aşılama 3. tüp bebek denemesinde tuttu kuzum 23 yaşında başlamıştım 26 yaşında hamile kalabildim. İlk iki denemeyi özel tüp bebek doktoru yapmıştı bana bizi biraz dolandırmış o yumurtalar söyledikleri kalitede çıkmadı kötü dondurmuşlar bilerek. 3. denemeyi Cerrahpaşa’da bir doktor ile anlaşıp İstanbul Tüp bebek merkezine taşımıştık oranın laboratuvarı embrologları harika canım haberin olsun. Doktorum profesördü Cerrahpaşa’da Pelin Öcal. 2AB gibi kötü kalite bir embriyoyu tek seferde tutturdu kadın ki eski doktor bana embriyoların en iyi kalite demişlerdi muhtemelen kötüleri seçmişler ilk denemeler için anladın mı 😤Eski doktorum transfer esnasında çok stres yaptırıyordu bana Pelin hanımdan ilaç takibi vs her anlamda çok memnun kaldım. Özel sektörde özellikle genç hastaları biraz oyalıyor, sağmaya çalışıyor bazı doktorlar benim anladığım bu…