Emetesra Merhaba . Şeker yükleme testi yaptırdım şekerim yüksek çıktı. Bir hafta takip verdi doktorum eğer düzelmezse insüline başlıycaz dedi çok korkuyorum . İnsülin kullanan var ki aranızda ?