Busece06 benim makinem de bosch serie 6, 30 yikamalik bir sise yumosu 3 4 yıkamada bitiriyorumdur ama naparsam yapayim hicnkokmuyor ne sabun ne yumuşatıcı, az da koysam cok da koysam aynı, bazen son 20 dk kala döküyorum durulamanin hemen öncesi, durulamaya o zaman geçiyor o zaman kokuyor ama baştan fln dökünce asla koku yok veya bittiğinde yumuşatıcı koyup yeniden durulama yaptiriyorum