Kızlar merhaba bugünden itibaren 33haftaya geldik çok şükür. Ama bebeğin hareketlerinde 3 gündür felan çok azalma var. aynı zamanda da Dr. Banu çiftçi uygulamasını takip ediyorum bebeğinizin hareketlerinde azalma varsa doktorunuzu bilgilendirmelisiniz diye yazı okudum bu haftayla ilgili bilgilendirmesinde. Normal dışı bişey mi yaşayan var mı aranızda olumsuz düşünmek istemiyorum 🧡(bu arada 2buçuk yaşında da kızım var biraz rahatsızlandı bi kaç gündür çok fazla uykusuzum yorgunum hastane ev uykusuzluk derken ondan da olabilir mi)