Cansel-58 Tekmelerini resmen vajinamda hissediyorum mümkün mü böyle bi şey?? mümkünse normal mi? afedersiniz altıma kaçıracak gibi oluyorum ya 🥺
Nrcndmr Cansel-58 aynısı bende de oluyor , makat geliş bebeğim o nedenle daha cok aşağıda hissedersin dedi doktorum . Bazen çıkacakmış gibi bir his oluyor bende 🙈 mesaneye de o nedenle baskı yapıyor
Mujde1991 Cansel-58 normal ben cok yasadim kac haftaliksiniz suam ?? Benm bebeişin basi asagidaydi yukardan tekme atik a kafasini rahmimde his ettim hep yurumemi bile etkiledi
Glcn12 Cansel-58 ben cuma günü sordum doktora aynı şey bende de var çok normal dedi ama bazen çok rahatsız edici oluyor
Tugbamf Benimde kız makat gelisli olduğu için aşağıda hissediyormusum normal bir durummus . İki üç haftadır falanda hep aynı duruyor
Tugbamf Cansel-58 tabii ki son atıyorum baş geliş pozisyonunda doğum zamanı son anda bile dönebiliyor☺️ dönerler sonra belkinde öyle dururlar gerçekten rahat pozisyonu bulup bozmayan , bir tur atıp aynı pozisyona dönen bebekler var çok.normal 💕
Mujde1991 Cansel-58 ola bilir benmki asiri strs ve iş yapmaktan olmustu o gun hep ayaktaydim , korkcak bişey yok muhtemelen dr a gidince dinlen artik dicek bNa 27 haftadan artik iş yapma dedi ee yapmasam kocaya kim bakcak dedim kendi baksin sen yat dedi 😝
Cansel-58 Mujde1991 ahahah 😂 valla kocalar olmasa zaten yapılacak iş de yok evde tüm işler onlar yüzünden çıkıyo 😂😂
Mujde1991 Cansel-58 aynnn oyleee arkasini toplamaktan bn biktim gerci dr oyle diyince kendi yapmaya basladi benide direk anneme birakti 😂😂😂
gumiho Cansel-58 makat geliş bebeklerde öyle oluyor, benim de ilk tekmeleri hissettiğim dönemde makat gelişti ve sizinki gibiydi şikayetlerim doktor ben sormadan kendisi söyledi normal bu şekilde hissedersin dedi