Kayra07 Arkadaşlar 1 aylık bebeğimin yüzünde isilik oluştu. Doktora götürdüm sıcaktan dedi başına böyle bir şey gelen var mı kaç güne geçiyor? İz kalmaz değil mi 😢
Bguzeel Kayra07 ay hava okadar sıcakki onlar isilik çıkarmasın napsın 🤦🏻♀️ benimde kızım 8,5 aylık bugun baktım isilik var neyseki yoğun değildi hergün yıkayıp zıbınla tutmama rağmen 😣 ama geçici bişey kalmaz iz falan doktorun da dediği gibi sıcaktan hep😓
Kayra07 Bguzeel benimkinin yüzünde boynunda oldu 😢özellikle yüz olunca kafama taktım iz kalmaz değil mi ya
Bguzeel Kayra07 kalmaz diye düşünüyorum yani zamanında yegenimde yaz bebesiydi isilikti hep büyüdü 5 yaşında bi lekesi vs yok 😊
Kayra07 Hunilininbirii bunu duydum ama yüz ya bir şey olur diye hiçbir şey sürmedim her gün duş aldırıyorum ve gün içinde yüzünü ılık su bez ile siliyorum. Siz Gülsuyu kullandınız mı isilikte faydasını gördünüz mü 🙏🏻
Hunilininbirii Kayra07 evet doktorumuzun önerisiyle kullanıyorum faydası oluyor,isiliğin izi kalmaz merak etmeyin losyon vs sürerseniz o daha çok tıkar gözenekleri 🌸
Nur001 Geçenlerde böyle bi forum açılmıştı tecrübeli anneler Gül suyuyla pamukla temizleyin iki güne geçiyor yazmışlardı aramadan bulabilirsiniz soruyu 🤭