Allah yardımcınız olsun 5.haftamdan beri kabusu yaşıyorum ağır hasta gibi yatıyorum bulantıdan öğürmekten. Prilam sadece kusmamı durdurdu bulantıma hiç etki etmedi. 10.haftamdayım inşallah tez vakitte geçer🤲 Hiç bulantısı olmayan insanlar en şanslı insanlar bence