Annelik0707 Yumurtalık rezervi için test yapıldı sonuçları daha yeni çıktı pazartesi tabiki doktora soracağım ama merak ediyorum bilgisi olan var mı 😞 kötü bişey çıkacak diye korkuyorum
Annelik0707 Pamuk altta polikistik over ile ilgili bişeyler Vr onu anlıyor musunuz acaba bana Bi doktor polikistik var dedi biri yok dedi de merak ediyorum 🙃
Pamuk Annelik0707 O sanki pko için olan değerler standart.Var yok bilmiyorum orayı anlamadim.Ama amh gayet güzel 4 5 üstüne pko teşhisi koyuluyor diye biliyorum.
Annelik0707 Pamuk çok teşekkür ederim gene de içim biraz rahatladı pazartesi doktordan detay öğrenirimm🥰 hayırlı akşamlar 🌹