Selam kızlar , bugün 35+0 ız . 15 -20 dklık Nst de bugün 1-2 defa 50 yi gören sancımız cıktı. Ama ben yalnızca karnımda sertleşme olarak hissettim bunu . Çok kısa sürüp gevsedi. Doktorumuz da NST sonucuna bakmış , hemşiremiz herseye normal dedi doktorunuz dedi ciktik eve geldik. Ama sonrasında benim bu karnımdaki kasilmalar sıklaştı sanki , kendimi mi dinliyorum anlamadim ama bebegim kipir kipir karnimda , bazen bir toplaniyor yaklaşık 20 30 sn o sertleşmeyi hissediyorum geciyor . Doktoruma yazdım , kasilmalar cok oluyorsa 8 saatte bir nidicard kullanip gunde 2 magnezyum kullanabilirsin dedi .Bu hissettigim sey kasılma mı oluyor kesin ? Ilk gebeligim çok tecrubesizim 😔😪 acı ağrı hissetmiyorum , hemen de ilaca sarılmak istemiyorum ama korktum da , suyum da normale gore biraz az