Öncelikle hepinize sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağıniza almanızı diliyorum. 24 Mayıs saat 12ye gün verilmisti benim. 25inde doğum olacaktı bir gece önce yatiriyolar. Saatinde ordaydim acilde yatış işlemlerim yapıldı damar yolu takıldı yer yok denildi bekleyeceksin dediler. Saat 4 4 bucuga kadar bekledim. Sonrasında odaya aldirlar çift kişilikti oda. Refakatcim gelmemisti daha onları farklı yerden aliyolar çünkü benimle birlikte değildi annem. Sonrasında bir ebe geldi bana ameliyat elbisesi bone ve varis çorabı getirdi. Senin ameliyatin bugün, bugün alacağız seni hazırlan sonda takmaya gelicem dedi. Sondayi taktılar saat 5ten 9a kadar ameliyat olmayı bekledim yatakta sondali bir şekilde. Sonra bir ebe daha geldi yanlışlık olmuş yarın sabahmis doğum dediler çıkardılar sondayi saatlerce öyle bekledigimle kaldım. Neyse.. sabah 5 buçukta tekrar hazırlandım geldiler sondayi taktılar tam saat 5 bucuktu.. saat 9 bucuga kadar da yine öyle bekledim. 9 bucukya geldiler aldirlar ameliyathanelerin olduğu uyandirma servisi diye bı yer var oraya götürdüler. Gelen dosyama baktı giden dosyama baktı. Saat 12ye kadarda orda kesilenleri bicilenleri izledim 12de beni aldılar çok şükür. Belden iğne yapan doktor sanırım anestezi doktoru oluyor biraz sıkıntılı galiba çünkü yanımda yatan kadına da 10 defa da uyuşturmus bana da yaklaşık 7 8 kere iğne yaptı. Anca buldu ya da sorun bendeydi bilmiyorum ama çok agriliydi aslında bir kere de yapsa o kadar hissedilecek bişey değil. Uyustuktan sonra pek bişey anlamadım zaten bebek cikiverdi bı anda 😊 doktorlar hemşireler iyiydi genel olarak. Bir tek doğum sırasında dikişler nasıl olacak diye yanımdaki hemşireye sordum çünkü ilk sezeryanim normal dikisti iple ve çok ağrılı olmuştu. Merak etmiştim o an yani sadece merakti. Yanımdaki hemşire doktora sordugunda nasıl olmasını istermiş diye bir cevap aldım. Tersledi anlayacağınız. Niye hemen tersliyorsunuz ki elinizin altındayız ne yapacağınızı bilmek hakkım dedim ve o doğum anında istemsizce ağladım. Allah’a havale ettim. Bir kadinin doğum anında ahını almakta bilmiyorum yani. Her neyse bir süre kontrolde tuttular yarım saat kadar sonrasında yukarı cikarildim yine yarım saat sonra bebeğim geldi. Sorarsanız memnunmuydum tek sıkıntı çok beklemekti. Saatlerce bekledim. Artık beklemekten yatakta saatlerce yatmaktan sancım başlamıştı yani. Onun dışında ve ameliyathanede ki doktor dışında herkes çok iyiydi çok ilgiliydi. Ben atlattım şükürler olsun darısı sizin başınıza 🌸❤️