ZAMOM Kızlar, 34+3 te dr bebeğimin aşşağı indiğini söyledi. Bu çocuk 38 e kadar dayanır mı? Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda?
aaslim ZAMOM aynıyız bugün doktor bunu söyledi bana da, bi 10 gün ayakta çok durma dedi, belli olmaz tabii dikkat etmekte fayda var
esraEb Duyguuuu0 bebeğin kanala girmesi nasıl bir şey. Bebeği aşapıda hissedip baskı yapması gibi bir şey mi. 34 haftalığım ben de
Duyguuuu0 esraEb esraEb aşağıda basınç hissediyorsun birde yalancı sancıların oluyor ve zaten dışarıdan da belli karnın aşağıda olduğu