Mizginyvz Hamileyken 20 lik dişim çürüdü ve ağrı oldu dişçiye gittim hamile olduğum için birşey yapamayız dediler şimdi doğum yaptım bebeğim 20 günlük dişimi çekenrler mi gitsem vurdukları uyuşturcu iğne sütüme geçer mi ağrıdan duramıyorum resmen
Kediannesi1 Mizginyvz arayın sorun sağılmış sütünüz varsa iyi olur süte geçmez ama belki doktor emzirme diyebilir gece sağılmış sütten verirsiniz
Selcan21 Mizginyvz bende emzirme dönemindeyken iki dişimi çektirdim önceden antibiyotik verdi kullandım sonra çekildi bı sure emzirmeyeceksin sütünü sağıp dokeceksin
skzlkya20 Mizginyvz ben geçmez diye biliyorum ama süt sağın sağdığınız sütten verin ilacın etkisi geçene kadar
Bguzeel Mizginyvz ben bebeğim 2 aylıkken çektirdim. Emzirdim sonrasında çekim işlemi oldu o uyuşukluk vs geçmişti. Antibiyotik kullanımı içinde doktorum içtikten sonra 2 saat emzirme demişti 🙄 bende öyle ayarlıyodum. Şükür bi sıkıntı yaşamadık
Minikkoalam11 Mizginyvz bnmde 20lik dişimin çekilmesi gerekiyor doktoruma sordum kontrole gittiğimde çektirmemde bir sorun olmadığını söyledi bana
Fadimr Mizginyvz daha ikş gün önce çektirdim 6 haftalık hamileyim kadın doğum doktoru iziniyle ve dişçimin izniyle çekildi gerikirse acil müdahale edilmeli diş için hamilelikte. Emzirme döneminde de dolgu yapıldı ilk gebelikte doktor 3-4 saat emzirme dedi o uyuşukluk gidince. Gitmedende emzirdim ve sütümü sağdimştım gerekirse bir gün önceside yeteri kadar sağın dolapta bekletip verirsiniz sıkıntı etmeyin