Gmze06 Merhaba kızlar iyi geceler etlik şehir hastanesinde doğum yapanlar varmi acaba nasıl odalar tek kisilikmi esi refekatci kabul ediyorlarmi sezeryandan sonra kac gun kalınıyor uzun sordum hakkınızı helal edin
Senaykork Gmze06 bn sanırım bu gece veya 2 güne kadar dogurcam 2.5 yaşında oğlum var annemden başka bakcak kimsem yok, refakatçi en doğal hakkım mecbur eşimi alicaklar. Eş kaldiginda tek kişilik oda veriliyor Sezeryan içinde 2 gün kaliniyor
Gmze06 Senaykork buda benim ikinci doğumum ilk dogumumda hiçbir refakatci kabul etmemisdi etlik Zübeyde Hanım 4 kişilik yataklı bir odada kalmıştık 3 gün kalmıştım öğrenmek istedim teşekkür ederim
Senaykork Gmze06 bende ilk doğumu etlik zubeydede yaptım pandemi donemiydi diye almadılar , bizim odada 3 yatakliydi