Senaykork Kasılma sıklığı bu şekilde ve bunu yaşarken arkada makatta aşırı bir baskı hissediyorum sizce doğum sancısını yalancı sancimi acile gitsem yatış yaparlarmiki? 39+4 okucam 12 itibariyle … Su Nisan hicbisi yok aşırı şekilde beyaz sumukumsu akıntı
Duyguuuu0 Senaykork makatta baskı doğum başlamış demektir acilman vardır hemen doktora git ilk doğumunda makattaki baskıdan 30 dakika sonra daha şiddetli oldu ve doğurdum hemen git
Bulbulyuvasi İlçe acile giderseniz nst bağlayıp ile yönlendirirler sancıları orda takip edip açıklığa bakıp doğum başlayabilir
Senaykork Duyguuuu0 benim oğlum ilk dogumumdu 40 da geldi şimdi kızımı bekliyorum Olmassa bı gidiyim ya sanki sıklaşiyo yavaş yavaş
Elif380 @Senaykork hayırlısı olun bakalım git bence de bende ilk bebeği 40+4 günlük doğdu bizi de haberdar et canım bekliyoruz
Senaykork Elif380 acili aradım 5 dakika ya düşmediği sürece gelmeyin dedi, bnde en son 7 dakikadan fazla dusmeyince gitmedim
Senaykork aslanprenses_ aynı kasılmalar devam ediyor kasılma olana kadar çok iyiyim , ama kasılma anlık başlayınca kitleniyorum resmen
aslanprenses_ Senaykork Allahım en doğru zamanda sağlıkla kucağına aşmayı nasip etsin yavrunu inşallah 🤲🏼
Senaykork Elif380 ben doğum yaptım canım 16 temmuz 21.15 te normal odaklı başladık ama kanalda başı sıkıştı Kalbi 65 e düşünce acil sezeryana alindim 4 gün yogunbakimda hava verildi çok şükür taburcu olduk iyiyiz ikimizde …