37+2 haftalık hamileyim banyoyu yıkıyordum üzerim ıslandı haliyle ılık Bi su hissettim ama tam da anlayamadım bir tane na kızım var o sezeryan bu da haftaya pazartesi sezeyanla doğacak inşallah ama suyum gelmiş olabilir mi? Anlayamadım da tam bebek de hareket ediyor şükür bir sıkıntı yok gibi gözüküyor ama tecrübeli anneler bilgi verebilir mi?