Mommdii İkinci bebeğimi bekliyorum ilk oğlum ali asaf bu oğlumun adınıda ben koyucam nasip olursa ilkini eşim koymuştu ama uyuma falan dikkat etmiyorum takıntım yok sizce ahlasmı yoksa zeyd mi benim aklım zeyd diyor ama sizce?
Nuraaa Mommdii eger ıkısı arasında kalmıs olsaydım kesınlıkle Zeyd seslenmesı daha guzel ama bence alternatıf ısımlere de baka bılırsınız
Mommdii Vildantas bu sefer iki isim koymayı düşünmüyorum tek başına ahlas biraz sert gibi geliyor aslında çok yok doğru ama