sekerinannesi_ 1 saate yakın sürüyor, o nedenle bana doktorum sabah alabildiğin en erken saate al randevuyu rahat rahat bakalım demişti. Evet yaptığı bütün ölçümlerim görsellerini bir CD olarak teslim ediyor, bir de benim yavruşum eli yanağında duruyordu, en son beni de aynı şekilde durdurup monitörle Yanyana birlikte fotoğrafımızı çekmişti, kızımla ilk fotoğrafımız olmuş oldu🥹🥹🤍