Bana da doktorum 31. Haftada az olduğunu söyledi bende gebelik şekeri olmasına rağmen ben bolca su ve karpuz yedim 33.haftada suyu biraz da olsa düzeldi şu an 34 deyiz doktorum suyunun gittiği yere kadar bekleteceğini söyledi erken almak istemiyor sürekli hareketlerini sayıyorum ve doktorla her gün iletişim halindeyiz bakalım hayırlı olsun sağlıkla gelsin yeter