Merhaba,
26 haftalık hamileyim çok kilo da almadım ama ayaklarımda ve ayak bileklerimde şişlik var yaklaşık bir haftadır, ayaklarımı yukarı kaldırıyorum günde 2 lt su içiyorum yürüyüş yapıyorum ama maalesef bi şey farketmedi şişlik hiç inmiyor . Bugünde şişen bölgede kaşıntı kızarıklık farkettim. Başına gelen var mı ? Şişlik haftama göre normal mi ?