Ben bı keresinde kakaolu sütü içmeyi çok sevdiğimi söyledim . Oda aman ha çocuk kara olur dedi . Bende ne alaka çilek yesem kırmızı mı çıkacak biber yesem yeşil mı çıkacak bu çocuk dedim . Oda evet çocuk yediğin şeyin rengini alır lekeli çıkar dedi . Gören bakan da bukalemun doğruyoruz jsjsjjs