Ozlem12_ Bir saat sonra 7 olacak ama doktorumuz bugün 2-3 güne gelir dedi 🥹 gelmese bile bebişin kilo alımı artık durduğu için bu haftaiçi doğumu önce fitille başlatmayı deneyecek, o da olmazsa suni sancı. Yani bir bedende son günlerimiz.. Hem çok duygusalım, hem de heyecanlı 🥹🥹