Kızlar erken doğum riskim var 27+2 haftalık hamileyim suan sol kaşığımda ara ara gelen sancı var sadece sol tarafta uzanıyorum acaba doğum belirtisi mi hastaneye gitmeli miyim bebeğim hareket ediyor hissediyorum arada ama çok rahatsız etmıyor sancı gidip geliyo yaklaşık 1 saat oldu sancı