_eda8 Canım benim etrafımdaki çoğu kişi ve belki de buradaki çoğu kişi 1 paket ya içiyordur ya içmiyordur. Aynı anda iki farklı dalda yüksek lisans yapıyordum aynı anda derslere girmek, ev işleri, sosyal hayat, projeler, tezler derken 3-4 günde toplam 7-8 saat anca uyuyabildiğim zamanlar oluyordu. Günde en az 8 bardak kahve, zaman zamanda 3buçuk paket sigara içiyordum. En az içtiğim günde 2 paketti. (Allah'ım nasıl bir süreçti😂) Çift çizgiyi gördüğüm an sigara yakmadım bir daha ama nasıl yaptım? Canım her istediğinde, ihtiyaç duyduğum her anda odaya kilitledim kendimi sigarayı aldım ağzıma çakmağı da elime aldım. Yaktım çakmağı ama sigarayı yakmadım. İstesem içerdim 3-5 cm uzağımdaydı çakmak ama ben yapmadım. Herkeste işe yarar yaramaz bilemem ama benim elimin altında olması lazım sigaranın. Bilmeliyim burada olduğunu ama kendi isteğimle içmediğimi. Eğer zorla "bırakmak zorundayım asla etrafımda olmamalı" baskısı olursa ben yapamazdım mesela. Ama bazıları da gözünün önünde olursa dayanamaz belki işte değişiyor kişiden kişiye insan psikolojisi çok değişken🤷🏼♀️ Senden daha iyi seni bilen biri yok. En iyi yöntemi kendin deneye deneye bulmalısın💛