Nursah2 benim yumurtamın biri 22 biri 25 olmuş dün çatlatma iğnesi yaptı, ikiz istemiyorum çalışıyorum ve kendime güvenemiyorum 2 tane bakabilir miyim diye.. maddi manevi zorlanırım tabi. Hep ikiz olacak diye bisey var mı ? İki yumurtamda büyük çünkü