Giz15 35+4 haftalık bebeğimin kafa ve göbüşü önden gidiyor kilosuda 3039 kafa 37+2 di en son. Kafa 40 haftalığı görünce sezeryan alırım dedi doktorum başına gelen var mı acaba
Sengul-9798 Giz15 kuzenimin başına geldi normal doğum istiyordu kafası büyük olduğu için sezeryan la aldılar 🤭
Minis122 Giz15 Giz15 benim oglusumda ayni onden gidiyor 34 haftalikken kafa boy. Gobus 38 uyumluydu suan 36+6 olduk. Gelecek kasilmalardan duramiyorum
miniyo Giz15 Benim de aynı 36. Hafta ancak kafa büyüklüğü 40 ile uyumlu , kilo 3.800 (tp1 diyabet hastasıyım bu arada) Şuan a kadar normal görünüyordu durum birden kilo artınca sezeryan düşünebiliriz gibi görünüyor dedi .
Sengul-9798 Giz15 hayır canım çok sağlıklı maşallah senin bebeğin de öyledir çok iyi beslenmiş senden buradakiler hep zayifliktan dert yanıyor senin tek sorunun sezeryan doğum yaparsın normal olmaz çünkü
Giz15 Sengul-9798 sezeryan normal fark etmez yeter ki sağlıklı gelsin içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🙏
Giz15 Minis122 geldi gelcek desene benimki de iri bi kız olacak o zaman hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah 🌸
Giz15 miniyo benimde şeker sınırda çıkmıştı ama bi problem yoktu Sezeryan da olsun yeterki sağlıklı olsun bebişlerimiz 👼🧿