Kızlar 36 haftalik hamileyim bugün kontrole gittim doktor bebegimin kafa yapısının iki hafta önde olduğunu soyledi ve rahim daha kapaliymis sezeryan mi normal mi olacagini gelecek hafta gidince söyleyecekmis böyle bi durum yaşayan var mı korkuyorum 🙁