FDM220 Merhabalar.. 11+2 günlüğüz bir haftadır ara ara gün içinde karnım ağrıyo normal mi acaba.. 20 gün içinde uzun yol üst üste çok yaptım hala evimde değilim acaba ondan mı diyorum sizlerin oluyo mu?
Eylemsenet FDM220 canım biz 12+2 olduk 2 gün önce doktor kontrolümüzde bende aynı şikayeti doktoruma söyledim çok normal bebiş büyüyor çünkü😍 korkulacak bi şey yok eğer içim rahat etsin dersen doktorunu ara sor 🥰
Masal-10 FDM220 Kasıklarım ve söylemesi ayıp vajina üstüm bıçak saplanır gibi ağrıyor ara ara kramp giriyor adet olcam gibide ama normal dedi doktor en son hersey yolundaydı bende 13+1 oldum
FDM220 Eylemsenet ay çok sağol canım.. Doktorum tatilde dönüş yapamaz malesef bende öyle çok iyi oldu en azından normal olduğunu gördüm 😊
Eylemsenet FDM220 çok normal kokulacak bi şey yok merak etme annesi büyüdüğü için canını azıcık yakıcak👼🏻😍 bu ağrı ve kramplar için magnezyumlar var (toz) onlar iyi geliyor bebiş içinde zararı yok ben kullanıyorum 😍
FDM220 Eylemsenet çok teşekkür ederim 😊 doktoruma gittiğim de danışırım uygun görürse kullanırım neden olmasın 😊🌸🧚♀️
Eylemsenet Sibel0881 biz haftaya öğreneceğiz 2’li testin sonucu çıkınca inşALLAH Azıcık daha büyüsün dedi doktorumuz🥰
Eylemsenet Masal-10 normal adet döneminde de biraz fazla ağrıyabilir kişiden kişiye değişir tabi ama ondan da korkma🥰