Bugün sabah temizlik yaptım ondan sonra hep ayaga kalkdıgımda vajinamda batma hissi oldu baskı var altda bişiler oluyor ama anlamadım sancım yok sadece kasılma var bazense hafif karın ağrısı ama genel olarak bugün zor ayakda kaldım
Normalde olur ve giderdi ama bugün hep devam etti
Normalmı hastaneye gitmeme gerek varmı bilemedim
Doğummu başlıycak acaba