Burcusaydam zaten erken donemdesin ve bulantilarin normal. Ben acilde serum yiyordum o evrelerde birak ilac icmeyi. Doktor fayda zarar hesabi yaparak bana alma kusman normale binene kadar dedi bana ben 6 bucuk ayimdan snra baslayabildim decavite. Doktoruna soyle bence o sana daha ii bir yol gosterir. Çünkü kustuktan snra bir manasi kalmaz su kaybin felan oluyor.